Teknoloji

“NVIDIA Studio’da Yaratıcılığı ve Yeniliği Güçlendiren Yeni Uygulamalar”

Chaos Vantage 2 uygulaması çıktı! NVIDIA Sutido, Unreal Engine 5 ile uyumlu DLSS 3 eklentisini yayınladı! Marvelous Designer, Marvelous Designer NVIDIA Omniverse Connector’ı piyasaya sürdü.

 

NVIDIA Studio’ya bu ay 4 sanatçı konuk oldu!

Chaos Vantage 2 uygulaması sayesinde kullanıcılar, daha kaliteli fotoğraflara sahip olmak için NVIDIA yapay zeka tabanlı gürültü azaltma teknolojisinden yararlanabiliyor veya NVIDIA RTX Direct Illumination teknolojisi ile oluşturulan doğrudan ışık deposu örneklerinden yararlanabiliyor.

Chaos Vantage, V-Ray işleme yazılımı kullanan zanaatkarlar tarafından büyük modellere dayalı devasa sahneleri işleyebilen yüksek kaliteli bir 3B görselleştirme aracıdır. Zanaatkarlar, Chaos Vantage’ı kullanarak çalışmalarını bir ışın izleme ortamında hızla görüntüleyebilir ve sergileyebilir.

Vantage 2’nin sunduğu yeni NVIDIA yapay zeka ile geliştirilmiş gürültü azaltma teknolojisi sayesinde, yüksek kaliteli görüntüler oluştururken gürültüyü otomatik olarak ortadan kaldıracak ve eklediği yeni doğrudan ışık deposu örnekleri sayesinde, dinamik ışık kaynakları buna göre ayarlanabiliyor. sahnelerin değişen ölçeğine göre.

 

Yeni NVIDIA DLSS 3 eklenti dayanağı ve kusursuz tasarım

NVIDIA, Unreal Engine 5 ile uyumlu olan DLSS 3 eklentisini yayınladı. Oyun içi düzenleyici sayesinde, oyun geliştiriciler makul düzeyde bir oynanışı hızla düzenleyebilir ve inceleyebilir. Ayrıca DLSS 3 yapay zeka yükseltmesi sayesinde GeForce RTX 40 Serisi Ekran Kartlarında çok daha yüksek kare hızlarına ulaşmak mümkün.

Daha önce hiç yaşamadığınız bir üretim sürecini deneyimlemek için Unreak Engine 5.2 için DLSS 3’ü de indirebilirsiniz.

 

Omniverse hakkında yeni haberler

3D giysi üretimi, düzenlemesi ve kullanımında uzmanlaşmış bir 3D yazılım uygulaması olan Marvelous Designer, Marvelous Designer NVIDIA Omniverse Connector’ı piyasaya sürdü.

Kullanıcılar artık USD belgelerini doğrudan Omniverse Nucleus sunucusundan alabilir ve farklı sürümleri farklı 3B uygulamalarda kullanmak için aynı OpenUSD belge biçiminde birleştirebilir.

Marvelous Designer Omniverse Connector hakkında daha fazla bilgi edinmek için bu eğitime göz atabilirsiniz.

3B yaratıcı bir uygulama olan Marvelous Designer, bu ay NVIDIA Omniverse Contact Into the Omniverse’i piyasaya sürüyor. Artık yetenekli sanatçıların Evrensel Sahne Tanımı yapısından yararlanarak yaratıcı çalışma süreçlerini daha verimli hale getirmek için ilişkiyi nasıl kullandıklarını öğrenebilirsiniz.

 

NVIDIA Studio’da sanat şöleni!

3D sanatçılar Minjin Kang ve Mijoo Kim tarafından kurulan MUE Studio, her biri Adobe After Effects, Autodesk 3ds Max ve Unreal kullanılarak hayata geçirilen yaz temalı sanat eserlerini ve 3D görüntüleri Somewhere In The World’ü sergilemek için NVIDIA Studio’ya konuğumuz. Motor 5. .

GeForce RTX 3090 grafik kartlı NVIDIA Studio dizüstü bilgisayarlarla minimalist ve çağdaş estetiğe sahip 3D görseller oluşturuldu. Bu süreç için barışçıl çalışmalar oluşturulmuş ve Autodesk 3ds Max kullanılarak modeller oluşturulmuştur. Ardından, Unreal Engine 5 kullanılarak doku uygulaması, ışıklandırma ve animasyonlar yapıldı. 30’dan fazla grafik kartıyla geliştirilmiş efekt çubuğundan biri olan Adobe After Effects, MUE Studio’nun muhteşem sahnelerinin post prodüksiyon sürecinde kullandığı ana uygulamadır. .

 

Uçan Kaplumbağanın Stüdyosunu Ziyaret Etmek!

Kingsletter takma adlı yetenekli bir 3D sanatçısı olan Amir Anbarestani, Zbrush, Adobe Substance 3D Painter ve Blender kullanarak yaptığı kusursuz eseri Space Turtle’ı göstermek için NVIDIA Studio’ya konuk oldu.

Kingsletter çizimi üzerinde ZBrush aracını kullanarak çalıştı ve yüzey ayrıntılarını oluşturmak için Adobe Substance 3D Painter’ı kullandı. Daha sonra kaplumbağanın uzuvlarını ve uçuşunu tasvir eden sahneyi canlandırmak için Blender’ı kullandı ve GeForce RTX 4070 grafik kartlarıyla çalışan MSI Creator Z17 HX Studio A13V NVIDIA Studio dizüstü bilgisayarın performansı, sanatçının mütevazı beklentilerini aştı.

Blender Döngülerindeki RTX hızlandırmalı ışın izleme teknolojisi ve RTX 4070 Ekran Kartı sayesinde son görüntülere çok daha hızlı ve akıcı bir şekilde ulaşıldı.

 

NVIDIA Studio teknolojileri ile yüzlerce saatten nasıl tasarruf edilir?

Yetenekli bir kurgucu ve film yapımcısı olan Sara Dietschy, NVIDIA Studio’daki yapay zeka destekli iş sürecinden ve NVIDIA Studio teknolojisinin kendisini kurgu sürecine daha fazla odaklanabilmesi için fazladan yüzlerce saatten nasıl kurtardığını anlatıyor.

Dietschy, Studio dizüstü bilgisayarları ve GeForce RTX 40 Serisi Grafik Kartları tarafından desteklenen bir masaüstü donanımı kullanıyor. Bu AI araçları, karmaşık düzenleme işlemlerini daha güçlü hale getirebilen manuel işlemleri yönetmelerini sağlar. Dietschy, her projede değerli zamandan tasarruf etmek için Davinci Resolve, AI Relighting, Image Text Editing gibi araçları kullanır. Örneğin, bir saatten uzun bir 4K podcast’i yalnızca 14 dakikada dışa aktarabilir.

NVIDIA Studio grubu, AI’nın AI’dan nasıl yararlandığını, teknolojinin zanaatkarların üretim süreçlerini nasıl kolaylaştırdığını ve Studio platformunun yaratıcılıklarına ve görüntü düzenleme süreçlerine nasıl katkıda bulunduğunu öğrenmek için Dietschy ile görüştü:

Dietschy’nin hangi yapay zeka özelliğini “mükemmel” olarak nitelendirdiğini öğrenmek için yanıtımızı okumak ister misiniz? Dietschy ve NVIDIA Studio teknolojisinin zanaatkârların yaratıcı süreçlerine nasıl katkıda bulunduğu hakkında daha fazla bilgi edinmek için, harici kaynakların da yer aldığı NVIDIA Studio blog içeriğimizi okuyabilirsiniz.

ASUS Zenbook Pro üzerinde oluşturduğu “Bana 100 saatten fazla zaman kazandıran 5 yapay zeka aracı” gibi üretim ve teknoloji görselleriyle 900 binden fazla aboneye ulaşan Dietschy’nin YouTube kanalındaki içeriğinin devamına göz atabilirsiniz. 14 OLED Stüdyo dizüstü bilgisayar.

 

Omniverse’de Yünlü Mamut

Deneyimli teknik sanatçı Keerthan, NVIDIA Studio’nun konuğu olarak 3B’ye özel ve etkileyici animasyonu Tiny Mammoth’u yaratmak için çeşitli 3B uygulamaları bir araya getirdi. Sathya, çalışmalarını NVIDIA Omniverse, Adobe Substance 3D Modeler and Painter, Autodesk 3ds Max gibi araçları kullanarak oluşturdu ve bu süreçte Universal Scene Description (OpenUSD) yapısından yararlandı. Bu yöntem, farklı uygulamalar arasında bir köprü görevi görerek detaylı ve hayranlık uyandıran bir animasyon ortaya çıkarmasına olanak sağlamıştır.

Sathya’nın hayvanların yok olmasına olan ilgisi, onu benzersiz bir 3B benzetme yaratacak bir ortam tasarlamaya teşvik etti. Modellerini kusursuz 3D olarak modellemek için, süreçte malzeme üretimini hızlandırmaya yardımcı olmak için Adobe Substance 3D Modeler ve grafik hızlandırmalı filtrelerden yararlanan NVIDIA RTX 5000 grafikli bir NVIDIA Studio HP ZBook dizüstü bilgisayar kullandı.

Hayvanların yok olmasına ilgi duyan Sathya, benzersiz bir 3B hikaye oluşturmak için bir çevresel tasarım projesi oluşturmaya karar verdi. Bu projede, modellerini mükemmel 3D olarak oluşturmak için Adobe Substance 3D Modeler’ı kullanıyor. Ayrıca malzeme üretim sürecini hızlandırmak için NVIDIA RTX 5000 grafik kartına sahip bir NVIDIA Studio HP ZBook dizüstü bilgisayarın grafik hızlandırmalı filtrelerinden yararlanır.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

baskalehaber.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu